PL / EN
Język:

zamów w ciągu {time} a przesyłkę wyślemy jeszcze dzisiaj!

DARMOWA DOSTAWA OD 300 ZŁ | WYSYŁKA W 48 H | BEZPIECZNE ZAKUPY

Najczęściej zadawane pytania/ FAQ

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

 

Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się  telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?

 

Oczywiście! Zachęcamy do złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. Natomiast  przypadku trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą i przeprowadzą Cię przez cały proces składania zamówienia, lub złożą je za Ciebie telefonicznie lub mailowo.

 

Które produkty mogę zamówić?

Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.  Produkty które są aktualnie niedostępne mogą być doszyte lub nie, najlepiej zapisać się na „ powiadomienie o dostępności” jeśli chcesz otrzymać powiadomienie gdy wyprzedany produkt pojawi się ponownie w sprzedaży.

 

Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?

 

Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail.

 

Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?

 

Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY.

 

Czy są dostępne karty podarunkowe?

Możesz kupić kartę podarunkową o każdym nominale od 50 zł w górę, zamówienie na kartę podarunkową można złożyć mailowo.

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.

  

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy. 

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.

 

 

PŁATNOŚCI

 

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

 

Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.

 

Czy można zapłacić kartą u kuriera ?

 

Niestety w tej chwili płatności „ za pobraniem „ są niedostępne w naszym sklepie.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU

 

Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?

Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.

 

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru?

 

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania przez nas zwrotu.

 

Czy muszę skorzystać z formularza odstąpienia od umowy przygotowanego przez sklep internetowy attack.com.pl

 

Formularz zwrotu dołączany jest do każdej przesyłki, jeśli zgubiłeś formularz zwrotu, można go pobrać w zakładce ZWROT/WYMIANA/REKLAMACJA.

 

Czy można wymienić produkty?

 

Tak, jeśli są dostępne wybrane produkty, jeśli dany produkt nie jest dostępny w danym momencie, wykonamy zwrot środków.

 

REKLAMACJE

 

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, informujemy mailowo jaka jest decyzja producenta na temat odesłanej reklamacji.

 

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji?

Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot środków za reklamowany produkt lub wysyłka nowego modelu produktu nastąpi w ciągu 14 dni.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych. Natomiast większość zamówień wysyłana jest w 24h od otrzymania zamówienia.

 

WARUNKI DOSTAWY

 

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Tak, dostarczamy.  Stale rozszerzamy ofertę wysyłek zagranicznych aby wyjść naszym klientom naprzeciw, jeśli dany kraj nie znajduje się na liście krajów do

 

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą ?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się telefonicznie z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednakże zawsze otrzymają Państwo wiadomość mailową oraz SMS z informacją o przewidywanym terminie dostawy.

 

Kto pokrywa koszt zwrotu?

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

 

Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeśli w zamówieniu miałam/em ich kilka?

Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl